środa, 26 sierpnia 2015

Be Beauty zaskoczyło...płyn micelarny


Artykuł niesponsorowany


Jakiś czas temu w pośpiechu w biedronce wrzuciłam do koszyka produkt, o którym dziś piszę...

Zaskoczył mnie..

Znakomity produkt za niewielkie pieniądze


Świetny produkt za niewielkie pieniądze.
 Dowiedziałam się, że ich producentem jest Torf Fabryka Leków, czyli producent kosmetyków Tołpa.
 W składzie BeBeauty nieco się różni od Tołpy, jednak kilka pierwszych pozycji, czyli składników o największym stężeniu w produkcie, jest identycznych w obu składach. Skład BeBeauty lekko się różni się składnikami o najmniejszym stężeniu. Cena zachwyca- płyn micelarny Tołpa kosztuje 20 zł,
za płyn BeBeauty zapłacimy 4.50 zł.



Zalety
-dobrze usuwa makijaż i zanieczyszczenia,nawet makijaż oczu.
-nawilża
-nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry
-nie zatyka porów
-oczyszcza skórę
-przyjemnie pachnie
-pozostawia uczucie orzeźwienia
-cena


Be Beauty - będzie ciąg dalszy...peeling w następnych postach....
Wady
-w składzie parabeny na ostatnim miejscu, jednak nie zauważyłam negatywnych skutków na mojej skórze.
-słyszałam opinie że podrażnia wrażliwą skórę

2 komentarze:

  1. bardzo go lubilam , niestety teraz nie mam do niego dostepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku uznałam go za mojego absolutnego ulubieńca i nie chciałam go zamieniać na żaden inny, jednak po paru miesiącach zaczął mnie okropnie wysuszać i musiałam z niego raz na zawsze zrezygnować...

    http://zuzannaposzukuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...