środa, 8 października 2014

YVES ROCHER. zbyt małe próbki.


Jakiś czas temu napisałam do firmy Yves Rocher prośbę przesłanie do mnie próbek kremów do cery mieszanej i jakiś zapachów.
Po tygodniu przysłali małą paczuszkę.(foto wyżej)
poniżej troszkę informacji na temat produktów.
Mnie osobiście produkty nie zachwyciły, może z wyjątkiem zapachu "Evidence", który jeszcze kiedyś chętnie zakupię.
Próbki które przysyłają są zbyt małe by po jednym razie stwierdzić czy nam przypasują.
Niestety nie jestem w stanie polecić czegoś, czego skosztowałam tak mało.
Jeśli macie zdanie na temat produktów, zapraszam do komentowania.

zapraszam na fanpage e-cokolwiek

 
Cerisier en Fleurs marki Yves Rocher to kwiatowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, Cerisier en Fleurs został wydany w 2014 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Francis Kurkdjian. Nutami głowy są nuty zielone i zielona mandarynka; nutami serca są kwiat wiśni i migdał; nutami bazy są paczula i piżmo.

Perfumowa Piramida

Górne Nuty
Nuty zielone Zielona mandarynka
Środkowe Nuty
Kwiat wiśni Migdał
Dolne Nuty
Paczula Piżmo

Intensywna woda perfumowana Comme une Evidence

NAJPIĘKNIJSZY ZAPACH NA ŚWIECIE
DELIKATNY,ALE DŁUGO UTRZYMUJĄCY SIĘ ZAPACH...
DOBRZE DOBRANY DO MOJEGO ZAPACHU CIAŁA...(JA GO JUŻ NIE CZUJE)
POWODUJE,ŻE INNY PYTAJĄ CZYM TAK PIĘKNIE PACHNĘ...
UŻYWAM GO OD WIELU LAT I GO NIE ZMIENIĘ...
POLECAM PRZYGODĘ Z EVIDENCE:)


Yves Rocher, Sebo Vegetal, Gel

Żel - krem to sekret gładkiej i równomiernej powierzchni skóry. Absorbuje nadmiar sebum, ściąga pory, wygładza nierówności i nawilża przez 24h. Dzięki formule żelu pozostawia na twarzy uczucie odświeżenia i oddychającej skóry.
Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T (zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające. 

Yves Rocher, Hydra Vegetal, 24H Intense Hydrating Gel Cream (Żel - krem intensywnie nawilżający 24h)
Pielęgnacja twarzy - Kremy do cery w każdym wiekuuniwersalne (na dzień i na noc)
cena ok.39zł za 100ml.

Wyczuwalne składniki na bazie waszych głosów

Kwiat wiśni3
Piżmo1
Paczula1
Zielona mandarynka1
Migdał1
Nuty zielone1







Yves Rocher
O firmie:„Zawsze kochałem naturę i wierzyłem w jej dobroczynną moc” (Yves Rocher) "Przyroda jest źródłem urody". Tymi oto słowami Yves Rocher rozpoczął w 1965 r. swoją pierwszą Zieloną Księgę Urody. Stwierdzenie to jest obecnie czymś zupełnie oczywistym, ale prawie 40 lat temu, kiedy ten miłośnik roślin postanowił oddać przyrodę na usługi kobiet proponując im naturalne i dostępne kosmetyki pielęgnacyjne, miało ono rewolucyjny charakter. Dzięki tej twórczej wyobraźni, kosmetyki Yves Rocher odniosły olbrzymi sukces wśród milionów kobiet na całym świecie.
Adres:Yves Rocher Polska Sp. z o.o. mieści się w Warszawie przy ulicy Nowogrodzkiej 68, telefon: (022) 504 08 60, faks: (022) 504 08 61
(opinie z net)

5 komentarzy:

  1. Hej - jestem tutaj po raz pierwszy i będę odwiedzać częściej ;)
    Co do kosmetyków tej firmy -pamiętam jak zamawiałam je z mamą z katalogów, które przysyłali, bo w pobliżu nie było żadnych ich sklepów. Tak do dzisiaj korzystam z ich produktów i jestem z nich zadowolona ;) Nie wiedziałam, że jak się do nich napisze to wysyłają próbki ;) Tych produktów akurat nie testowałam ;)
    Pozdrawiam
    oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam napisać do nich, wysyłają próbki, tylko trzeba bardzo się zprrecyzować o jakie próbki nam chodzie ;)

      Usuń
  2. nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy więc ciężko mi powiedzieć ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam napisać do nich, wysyłają próbki, tylko trzeba bardzo się zprrecyzować o jakie próbki nam chodzi ;)

      Usuń
  3. Cześć <3 znalazłam aktualną promocję Yves Rocher z darmowymi próbkami: https://mobilnezarabianie.pl/yves-rocher-probki-kosmetykow/

    Może się przyda <3

    OdpowiedzUsuń

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...