środa, 11 listopada 2015

Be beuty peeling

Kolejna odsłona produktu z biedronki, seria Be beauty Peeling.
Biedronkowe wyroby kosmetyczne, to produkty tanie i dostępne w każdym sklepie tejże sieci, niemniej nie jest mi tam pod drodze. Z tego powodu później niż wiele innych blogerek, sięgnęłam po żel micelarny (teraz mój ulubiony!), a podczas ostatniej wizyty skusiłam się na kosmetyk 2w1 - żel-peeling oczyszczający, skierowany do cery mieszanej i tłustej.
Na pewno większość z was zna go i miała okazję go wypróbować.
Producent: BeBeauty
Dostępność: sieć sklepów Biedronka
Cena: 5 zł / 150 ml


 Kupiłam ten produkt, skuszona bardzo przystępną ceną. 
Do tego opakowanie jest bardzo ładne, proste nie wykonane.
Jednak z tego co słyszałam zmienili opakowanie, wcześniej było ciekawsze.
Drobinki peelingujące są delikatne, dla nie to jest plus gdyż ma to być żel do mycia twarzy a nie peeling. Skóra po jego zastosowaniu jest oczyszczona i wygładzona. Ma delikatny i świeży zapach, nie odpychający. Matuje skórę jednak nie na długo. Jest delikatny, więc osoby mające cerę wrażliwą powinny być zadowolone. Jednak szybko potrzebuje kremu nawilżającego, ponieważ po jego użyciu moja skóra jest lekko wysuszona. Jest średnio wydajny, jednak wystarczy mała ilość by móc rozprowadzić ją na całą twarz. To co mnie pozytywnie zaskoczyło to to, że jest to bardzo tani produkt który nie zawiera SLS. Inne firmy mogą się od niej uczyć. Dlatego produkt się nie pieni, jednak nie przeszkadza mi to wcale, nawet mogę to uznać jak plus.

Zalety:
- cena
- dostępność
- dobrze oczyszcza
- nie uczula
- nie wysusza
- przezroczyste opakowanie
- świeży delikatny zapach
- matuje
- idealny do codziennej pielęgnacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...