niedziela, 3 sierpnia 2014

ulubieńcy od Avon-perfumy


Jak każda kobieta mam swoje ulubione gadżety, w moim przypadku są to kosmetyki. Jestem Konsultantką od kilku ładnych lat w Avon, więc to zrozumiałe że w tej firmie mam sporo faworytów, mam też kosmetyki za którymi nie przepadam, albo nie dopasowały się do mojej skóry, lub włosów.możemy zaczynać od przedstawienia ulubionych zapachów:Pozostałe kosmetyki w oddzielnych postach.

1.Avon, Pur Blanca 
Zapach dla kobiety delikatnej. Zapach pełen bieli, lekki, świeży i zwiewny. Zapach przynosi poczucie pełnej harmonii i spokój ducha. 
Kategoria: kwiatowo-ozonowa.
Nuty zapachowe:
 
nuta głowy: ylang-ylang, frezja, mieta
nuta serca: biała róża, lilia wodna, biała peonia
nuta bazy: białe drzewo sandałowe, mleczne piżmo, heliotrop.
Skład: Alcohol denat.,Aqua,Parfum,Benzop henone-3,Glycerin,Methylparaben, Disodium edta,Cl 60730.
Cena: 59,90zł / 50ml
2.OUTSPOKEN BY FERGIE

Woda perfumowana sygnowana nazwiskiem artystki to uwodzicielska kompozycja kwiatowo-owocowa, która w pełni oddaje charakter Fergie. Mieszankę tworzy  śmiałe połączenie mrożonej jeżyny oraz tuberozy.Zapach zamknięto w eleganckim ciemnofioletowym flakonie, zakończonym stylową nakrętka inspirowana luksusową dekoracją z apartamentu ślubnego Fergie.
Kompozycja zapachu:
nuta głowy - karambola, mrożona jagoda, dziki szafran
nuta serca - tuberoza, nocny jaśmin, passiflora
nuta głębi - skóra, heban, dymny wetiwer

uwielbiam te dwa zapachy, zaznaczę jednak że każdy jest na inną okazje, Pur Blanka jest na co dzień, ot tak do pracy, na zakupy, na zwykłe wyjście. Drugi zapach jest na specjalne okazje, bo odzwierciedla moją duszę:) Używam go na spotkania ze znajomymi, imprezy, potańcówki. OutSpoken jest bardziej wyrazistym zapachem, kojarzy mi się z energią. Zapach jest zmysłowy, pobudzający, dziki, uwodzicielski. To jest moja opinia, wiadomo każda może mieć swoją.

A jakie są twoje ulubione zapachy?
Podziel się swoją opinią w komentarzu:) 



2 komentarze:

  1. Sama uwielbiam perfumy z Avonu. Pur Blanca także i mnie się podoba :) Jednakże jednymi z moich ulubionych są Little Black Dress i Incadense. :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Ewelaucja.
    http://ewelaucja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, odzwiedze napewno:) zapraszam ponownie i do dodanie obserwatorów ;)

      Usuń

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...