wtorek, 5 sierpnia 2014

nowe zdobycze z avon

oto moje nowe zakupy.
1.żel pod prysznic AVON SENSES SENSUAL MYSTIQUE.
-bardzo przyjemny zapach exotic rose & Jaśmin
-bardzo dobrze się pieni
-pozostawia jedwabiście miękką skóre.
moja ocena 9/10cena za 250ml-6zł za 500ml-9.99zł


2.Mydło w płynie Avon senses Sensual mystique (ta sama seria co żel)
-bardzo ładny zapach z tych słodkich
-super się pieni
-bardzo wydajny
-nie wysusza skóry (mam wrażliwą skórę,nie wszystkie mydła mi odpowiadają)
cena ok 9zł za 250ml. (średnia)
moja ocena 10/10


3.zestaw (nowość) szampon i maseczka do włosów Granat i olejek z kameli
seria Avon Hair care Color moisture
(do włosów farbowanych)
dopiero raz użyłam, ale mogę już o nim napisać ;)
szampon:
-zapach zniewalający (słodki, przyjemny)
-dobrze się pieni
-łatwo się spłukuje
maseczka
-nakłada się gdy włosy lekko obeschną na 1-3 minutki
-po spłukaniu włosy bardzo ładnie się ukladają
-włosy mięciutkie i miłe w dotyku
-zapach utrzymuje się bardzo długo
-nie ma efektu wizualnego "tłustych"włosów
moja ocena
cena zestawu ok. 12zł.

pojemność szamponu 250ml
pojemność maseczki 125ml.


z zakupów zadowolona ;) jak zawsze.
a jakie Wy ostatnio kosmetyki polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...