piątek, 6 lutego 2015

trafiłam w ideał :)

Trafiłam idealny w podkład :)
 bardzo fajnie kryje, nie ściera się, buźka jest gładziutka i fajnie ujednolicona. Dodatkowym plusem jest to, że jest duża gama kolorystyczna (chociaż ja ostatnio używam 2, jakiegoś jaśniejszego i ciemniejszego i po prostu mieszam)Minus to na pewno szklana buteleczka, która niestety ale trochę waży.
Dokupiłam pędzelek do nakładania korektora, ponieważ taki do podkładu nie wejdzie do butelki i teraz jest aplikacja idealna.:
Kolejną zaletą jest duża wydajność , a co za tym idzie także cena w stosunku do tego na jak długo nam podkład wystarczy nie jest wysoka.

A wy jakie macie odczucia ? testowaliście ?


Mowa o Revlon Colorstay 


Zwiększone poczucie komfortu

Beztłuszczowa formuła podkładu nie zatyka porów. Podkład przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej. Zawiera filtry przeciwsłoneczne SPF 6. Nowa formuła SoftFlex, opatentowana przez Revlon, z kompleksem SoftFlex zawiera udoskonalone polimery, które ułatwiają aplikację oraz wpływają na zwiększenie poczucia komfortu. Formuła oparta jest na ekstraktach roślinnych i proteinach jedwabiu. Nowa formuła sprawia, że podkład utrzymuje się na skórze o wiele dłużej, a także eliminuje uczucie napięcia skóry.

Cena już od 25 zł w internecie
ok 60 zł w drogeriach.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).
  •  
  • Najlepszy ze wszystkich...
  • Wiele czasu szukałam odpowiedniego podkładu który zakryłby moje niedoskonałości nie robiąc przy tym efektu maski na mojej twarzy. Gdy w końcu kupiłam Revlon ColorStay nie zawiodłam się.
    + dobra konsystencja
    + wydajny, ja stosuje go codziennie i starcza na ponad miesiąc
    + dobrze się trzyma
    + wspaniałe krycie
    + nie ma żadnego wpływu na stan skóry
    + nie robi maski

    -nie ma pompki, jest to mały problem ale na szczęście łatwo wypływa z buteleczki
    - kolory nie są dla każdego, nie mogłam dobrać idealnego koloru bo albo są za ciemne za jasne za różowe lub za pomarańczowe ale wielkiej różnicy nie ma no ale mogło by być lepiej

    Idealnego podkładu raczej się nie znajdzie bo musiałby być stworzony oddzielnie dla każdej kobiety, ale jak dla mnie jest to najlepszy podkład jaki miałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...