wtorek, 4 listopada 2014

tak! dla kosmetyków od pszczół

Przetestowałam kremiki od http://beeyes.pl/ i jestem pozytywnie zaskoczona.
Na pewno jeszcze raz zakupię, dla mnie produkt nr 1. 



W skład zestawu wchodzi:
1. Serum do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Serum
2. Krem pod oczy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Eye Cream
3. Maseczka do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Face Mask













. Krem pod oczy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Eye Cream
Największą przyjemność sprawił mi krem pod oczy.
zaskoczylo mnie jak poradził sobie z moimi wiecznie "spuchnietymi oczami"

   Krem pod oczy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Eye Cream został tak zaprojektowany, aby chronić delikatną skórę wokół oczu i jednocześnie naprawiać jej uszkodzone komórki. Przynosi natychmiastowy efekt liftingu, rozjaśnienia oraz wygładzenia okolic oczu, a jednocześnie działa przeciwzmarszczkowo poprzez stymulację produkcji kolagenu i elastyny.
Same pozytywy!!!!!!!!!!!!!!!
Jedynym nie ważnym, lecz dla mnie istotnym minusikiem był zapach, nie mogę go opisać.
CENA: 179,00 ZŁ

Zazwyczaj używałam tony korektora na cienie, ale nie potrzebnie- jad pszczół działa lepiej


 
. Maseczka do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Face Mask

Cudo w słoiczku :) 

   Maseczka do twarzy na bazie jadu pszczelego, która zawiera najwyższej jakości miód manuka pochodzący z Nowej Zelandia, daje efekt natychmiastowych mikro obrzęków, które wypełniają skórę. Czuć delikatnie napiętą skórę, ale to uczucie nie powoduje dyskomfortu i znika po jakimś czasie.
CENA: 259,00 ZŁ

. Serum do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee Venom Serum
   Przyznam szczerze, że kiedy testowałam próbki ten kosmetykj przypadł mi do gustu od pierwszego użycia. Serum o nieco płynnej konsystencji, przypominającej fluid, zawiera mnóstwo drobinek 24-karatowego złota. W wyniku nieprawidłowej aplikacji świeciłam się jak... no świeciłam się bardzo ;)
Co bardzo mi się spodobało :) ale oczywiście zaraz na to szedł fluid. 
CENA: 209,00 ZŁ

 Produkty marki  BeeYes to bez  najwyższa jakość. Fantastyczny dobór tak unikatowych, a przy tym naturalnych składników, sprawia że skóra jest poddana najlepszej pielęgnacji. Jest mi niesamowicie miło, że miałam możliwość przetetować (próbki) te kosmetyki, za co serdecznie dziękuję marce! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...