sobota, 4 października 2014

dla mnie rewelacja... Milk & Honey

Dostałam od koleżanki pracujące ze mną w drukarni w Hamburgu próbki, które były dołączane do czasopisma Brigitte. Próbki balsamu pod prysznic Nivea milk & honey. Wypróbowałam i mogę śmiało stwierdzić że jest rewelacyjnym produktem.Man dzieje że polski jest tak samo dobry jak niemiecki .


Kilka informacji na temat balsamu: 
Najprzyjemniejszy sposób na szybkie nawilżenie skóry. Balsam działa jak odżywka, dbając o Twoje ciało dzięki luksusowej formule z miodem.
super zapach.


Sposób użycia:


  • DZIAŁANIE

    NIVEA® balsam do ciała pod prysznic milk&honey
    Niesamowicie miękka, przyjemnie pachnąca skóra od razu po wyjściu spod prysznica. Bez konieczności czekania na wchłonięcie się balsamu. Odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu. Balsam do ciała pod prysznic nie
    ma właściwości myjących. Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych
    barwników i silikonów. Łatwo biodegradowalny.

    Rekomendowana cena detaliczna 16,99 zł/ 250ml ( Jak dla mnie to cena przyzwoita )
    Sposób użycia: 
    Umyj ciało żelem pod prysznic lub mydłem i spłucz. 
    Nałóż balsam do ciała pod prysznic na mokrą skórę. 
    Spłucz nadmiar balsamu. 
     Gotowe!  UWAGA! Może sprawić, że wanna lub podłoga stanie się śliska. Z tego powodu należy uważać na możliwość poślizgnięcia się i starannie spłukiwać wszelkie pozostałości produktu po jego zastosowaniu.

    Skład:
    • Aqua, Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Myristyl
      Alcohol, Mel, Sine Adipe Lac, Maltodextrin, Tricalcium Phosphate, Sodium Carbomer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate
      Crosspolymer, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Linalool, Benzyl Alcohol, Coumarin, Parfum.

    • Moje spostrzeżenie:Ładny zapach,szybko się wchłania, pozostawia skórę miękką na długo.Polecam  użyć tuż przed spaniem.
      WAD NIE MA JAK DLA MNIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...