środa, 30 lipca 2014

testowałam maść NEODEX-opinia


W ostatnim czasie dostałam ze strony ankieta.neodex  maść do przetestowania,testowałam ją przez 7 dni, jest bardzo zadowolona z produktu i postanowiłam go opisać na swoim nowym blogu.
Działanie:
Maść NEODEX jest delikatnym, hipoalergicznym preparatem dla dzieci o działaniu ochronnym i natłuszczającym.moja córka ma problemy ze skórą, często wychodzą jej jakieś dziwne strupki na zgięciach końcyn, wg.lekarzy nie jest to skaza białkowa, chociaż wg mnie jest :)  Maść szczególnie zalecana do pielęgnacji skóry podrażnionej, popękanej oraz skóry atopowej. Po ustąpieniu zmian maść może być stosowana profilaktycznie w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.
Wskazania:
Polecam do stosowania u dzieci i niemowląt.wiek od 0+
  • do codziennej pielęgnacji niemowląt po każdej zmianie pieluszki
  • do pielęgnacji skóry atopowej
  • na odparzenia
  • zapobiegawczo przeciw odparzeniom
  • na skórę podrażnioną i wysuszoną
  • na otarcia i niewielkie skaleczenia
    składniki:
    • dekspantenol,
    • alantoina,
    • olej migdałowy,
    • witamina F,
    • lanolina
Stosowanie:
Stosować na skórę umytą i osuszoną. Unikać kontaktu z oczami. Tylko do użytku zewnętrznego.
Informacje dodatkowe
W razie pytań lub wątpliwości służę radą 
MOJA OCENA OGÓLNA 5/6 dobra cena ok 15-17zł 
wchłanianie-super
zapach- jak dla mnie nie za ciekawy ;) 
kolor- biało przezroczysty
nie zostawia plam na ubraniach 
nie jest tłusty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Motel pod Borem Rzetnia koło Kępna

Czas nowości na naszym blogu ... nowa seria o Hotelach i restauracjach. Pierwszym debiutanckim będzie " Motel pod borem " Rzetnia ...